Brain Show
Brain Show is a quiz game spiced with some mean, but harmless humour. Immerse in the world of classic game shows: choose your categories, answer questions, eliminate rivals in various challenges, and prove yourself to be the smartest one in the pack!
Controls in Brain Show were designed on a test group consisting of my chihuahua and a blind, 22 years old cat. So don’t worry if some of your friends have never played any game in their lives, someone drank one too many, or you have this one peculiar fellow in the group… You just hand out pads, launch the game and have fun from the get-go. No manual or explanation needed!
Welcome to a TV game show for people who are ashamed to admit that they have always dreamt about participating in one! Stand on a stage, take part in various challenges, such as the Stealing Points Round or Eliminations, play for a stake, and get annoyed by the weird host (because there is no game show without someone like me!).