Bone Marrow
The game proposes to combine numbers in pairs, and these numbers have been paired with objects. Using their combination, you can create better weapons, shields, and potions, which will increase your attack and defense against dark monsters.
If you enjoy puzzles, medieval aesthetics, and elegantly straightforward gameplay, then Bone Marrow will save the day!