Bob The Elementalist is a puzzle platformer set in a beautiful pixelated world.
You’ll need to harness the powers of the four elements (wind, water, fire and earth) to gain new abilities and clear each zone. Can you master the skills of an elementalist? The challenge gradually increases over 80 cleverly designed levels. You are humanity’s last hope in a world plagued by a deadly disease.
Only by collecting all the crystals in every level you will be able to create a magical elixir and find a cure.