Blood Waves
Using destroying traps, defensive barricades and close and long-range combat weapons, repel the attacks of the living dead.
Destroy zombies, get the cash and prepare yourself for the next wave. During the break you can buy necessary weapons, place down traps and defensive barricades, repair the traps survived in the previous wave. And of course, don't forget to check the stock of bullets and restore your health.
Different types of zombie possess distinctive features. There are enemies with long-distance attacks, as well as cleverer zombies that avoid certain traps.