Birds and Blocks
In "Birds and Blocks" you have to help the birds! They can't fly because of their tiny wings.
You have to remove the blocks without the birds touching the ground (because they don´t like the ground or there might be cats around). If they are falling on the ground you lose!
There are different kinds of blocks with different properties ("normal", "bouncy", "icy" and "safe for birds").