Bilkins' Folly
Percival “Percy” Bilkins is a treasure hunter on a mission to find his missing mother and grandfather, who mysteriously disappeared many years ago. The only problem? His ship got wrecked in a storm, and he needs to find a new way forward. Together with his family’s beloved dog Drayton, Percy must find a new ship, reunite with his crew, and discover family secrets that will change his life forever. Oh, and dig for hidden treasure of course.