Baseball Riot
Help Gabe Carpaccio take vengeance on the unholy alliance of his former team and a corrupt energy drink manufacturer, Explodz Inc.!
Baseball Riot is a fun physics-based puzzle game packed with slapstick comedy and mayhem! Take control of retired star batter Gabe Carpaccio as he goes on a crusade to free his former team from the grasp of Explodz Inc.
Detonate Explodz crates to launch the baddies sky high! See the enemies tumble as hapless ragdolls and try to master each level by collecting three stars. Conquer more than 100 levels and save the day!