Banner Saga 2
The award-winning adventure continues in Banner Saga 2! This epic, story-based, role-playing game continues its emotional journey across a breaking world. Bold leadership decisions, wise use of resources, and skillful battle tactics are vital to ensure your Viking clans make it through alive. If played, your choices will carry over from the first game, or you can start fresh with new preset characters.
As the world continues to crumble around you, only one bastion of hope remains, but getting there will require strong leadership, hard sacrifices, influencing new heroes, and sound strategy in combat.