Backgrounds for life
From creating relaxing environments with backgrounds inspired by wild nature, to the sensation of flying in an airplane, to celebratory messages to surprise your family or friends.
Travel to paradisiacal beaches and sunsets, surprise your partner for Valentine's Day or prepare your workspace with sounds and images of nature.
You choose how to use it, on your Nintendo Switch screen or project it on your TV!