Astronomical Club For Queers
You are a transgender civet named Louie. After the flood, at your friend's family home, you stayed at the family home of your friend, a gay fox named Oliver.
Listen carefully to the podcast with your buddies - pansexual alligator Miles and lesbian dog Kylie and learn more about the approaching Halley's comet. Admire the night sky with the help of a telescope together with asexual cat Darwin.