Astrologaster
Play as ‘Doctor’ Simon Forman - unlicensed medical professional and astrologer - and help him win a medical licence. Astrologaster is a narrative-based comedy game.
Astrologaster is a story-driven astrological comedy game set in Shakespeare’s London. Based on a true - and truly ridiculous - story. Simon Forman was considered a sage by some and a charlatan by others. What will your legacy be? Will you put your faith in the stars?