Arcane Arts Academy
Welcome to the Arcane Arts Academy, home to a magical menagerie of wonders! Join Erika as she adjusts to her new life and takes on the unique struggles and challenges of everyday life as a magical college student. She’ll make new friends, and maybe even find love… but she may also find unexpected foes! Something sinister lurks in the shadows, seeking to control Erika’s magical abilities. Perhaps not all is as it seems after all!
In Arcane Arts Academy, you will be tasked with helping Erika in her various magic classes. Grab items and combine ingredients into wonderful new creations and spells. But be warned—everyone has limited patience, including teachers and students! Manage your time and actions well to earn rewards. Perform well to receive stars from your classmates and diamonds to decorate your dorm room.