Arcade Archives SHAO-LIN'S ROAD
Take control of WANPYOU, a student of Chin-Style Shao-Lin martial arts who is being held captive in Jaken Temple, the base of the evil YAMUCHA Gang who assassinated WANPYOU's master, RAOCHUU. Use your lightning-fast kicks to fight your way to freedom and victory!