Ape Out
Ape Out is a wildly intense and colorfully stylized smash ‘em up about primal escape, rhythmic violence, and frenetic jazz. Build up nearly unstoppable momentum and use your captors as both weapons and shields to crush everyone on your procedurally generated path to freedom.
Stylish Escape: Embrace bold colors and a dazzling perspective as you rush through tight corridors, open areas, and twisting labyrinths on a mad dash for freedom. Overcome all manner of human opposition, nefarious traps, and breakable obstacles to find each exit and escape captivity.
Dynamic Soundtrack: Find your rhythm in the chaos as a dynamic soundtrack of drums, cymbals, and decapitations drive the action to the edge of mayhem.