Anthology of Fear
After months of investigations, no one has been able to locate your brother. When all hope for help is lost, you take matters into your own hands.
Discover the story chapter by chapter, with each one unveiling their common tragedy.
Explore embodied horrors of human consciousness and fight your way through them to find your brother.
Avoid the dangers waiting for you on your way to the truth. Interact with your surroundings and take part in surreal experiences which may help you understand what happened.