Anglerfish
Welcome to Anglerfish. Your secluded bar in Mols mountains. Here you will experience the true survival horror of dating, which means you will die. Multiple times. Many times. Every time you die, you have to start over but here’s the catch - the game changes, based on how and where you died to keep you on your toes. To make it through the night, you must uncover the secrets hidden deep down in Anglerfish’s core by exploring every nook and cranny, and solve the buried mysteries. Can you survive your wildest night ever at Anglerfish?