Ancient Rush 2
Old Legends surround the long forgotten kingdom of Ozolan. They tell stories about Chulua, the former Ruler of Ozolan, who is said to have buried himself in his own treasury, only using his bare hands. But after Ozolan's fall, no one ever heard of the kingdom or its king ever again. Only the legends survived the time and remained until today.
To learn the truth about Ozolan and Chulua you embark on an epic journey into the midst of a mythical nordic world.
Cast different spells for maximum damage and use skill points to enhance Runar's strength and intelligence.
Are you ready to follow the legend of Ozolan and reveal the secret surrounding Chulua's treasure?