An NPC’s Odyssey
This is another story of the hero gathering his friends to defeat the Devil and save the world, but our protagonist is not the hero himself, but an ordinary unlucky NPC. The reason for his journey is simple—because the hero took the money from his house! To find the hero and get money back, our journey has begun.