A Little Lily Princess
In British-controlled India, Sara Crewe was raised like a princess, always given the best of everything. Now that she is old enough, she must be sent away to boarding school in a foreign land, relying on her love of books and fairy tales to help her make friends.
But not all smiles can be trusted, and fortune can turn cold and hard at any moment. What would happen to a little princess if she lost everything? Choose activities to build Sara's resources and change the direction of the story.