Prepare to infiltrate Dr. H8’s lair with the help of the strangest, dumbest and most pointless superheroes ever! With 88 levels between you and Dr. H8, only 88 seconds to complete each level and the 88-minute Doomsday clock already ticking, lead 98 unique characters – each with their own special abilities – on a platform-hopping, enemy-smashing, danger-dodging mission to save Earth from complete destruction!