30-in-1 Game Collection: Volume 1
Defend your village against Vikings, climb to the top of the tower and overcome obstacles, play a round of hockey, switch colours and pass safely through gates, or play the classics such as Snake, Memory or cup game!
In this abundance of pick-up-and-play games, you can play solo, or get the party started, as over half of the games have support for up to four players*.
This is the best and most diverse collection of challenging games available on Nintendo Switch for the price of just one game!