2021: Moon Escape
Set in a galaxy devastated by an unprecedented war, you will play the role of Tars Nunien, a Paladin of the Marked Brotherhood, whose only mission is to return the Enemy War Plans to the capital planet Astra Nova in the hope of organizing the last desperate defense against the terrible Kisur Barbarians.
Follow Tars and his trusted AI companion Thuvia on their journey across the mystic and treacherous moon, discovering his deep mysteries and looking for a way to escape!
2021: Moon Escape is a classic experience based on exploration, combat and character progression where the game world is a constant threat to your survival and the success of your desperate but noble mission.
A nostalgic experience that can also be played in vertical mode with touch controls to match better the 90's feeling! Play with classic green color mode, choose between multiple color palettes or play with full colored mode!