#RaceDieRun
#RaceDieRun is an arcade racing game in which you pilot extremely fast ships. Easy controls meet a challenging gameplay in a #Race that perfectly executes the "easy to learn, hard to master" saying. You will #Die many times. But you will want to improve, repeat, #Run and gain a huge satisfaction from it.
More than 30 types of traps await you - from simple moving blocks to leaps of faith and other creative obstacles to overcome. Every level will give you a different set of challenges to beat.
You can always just give up and quit with rage. But you’re not that type, aren’t you?