Paper Mario: The Thousand-Year Door
Origami antics aplenty with Mario as the indefatigable plumber returns for another bite of the RPG cherry on GameCube!
Fold Mario's uniquely flexible features into the shape of a plane to take to the skies, or turn him sideways to slip through slender gaps as you strive to rescue the kidnapped Princess Peach. Search for Star Crystals by exploring a vast world, hooking up with old chums and older enemies - and make sure to impress the watching audience when battling the bad guys, or they'll start getting antsy!
Hysterically funny, supremely entertaining, and visually like nothing else out there, Paper Mario: The Thousand-Year Door is the most diverting adventure of the year.