Set off in the Crystal Caravan, alone or with up to three friends, and collect the precious myrrh droplets needed to keep your village alive. RPG-adventuring where swords clash, magic blazes, and heroes are made - all with the kind of visual quality and involving storytelling you demand of the Final Fantasy series.