Earth, 3024.
Natural resources are scarce and the survival of the human race is in danger. Desperate to find new energy resources, the ASAN creates Nep2no: a biomechanical robot capable of withstanding extreme depths in the hope of finding new energy sources.
After many years of exploration, a new energy source is found: codenamed 'Gaia'.
Your mission will be to find the 'Gaia' energy stones by exploring the depths. To do so, you must control Nep2no by counteracting gravity and the surrounding darkness with the aid of a light – however, that light goes out little by little...