Crash: Mind over Mutant
In Crash: Mind Over Mutant, a rejuvenated Neo Cortex is taking over the world one brain at a time! Cortex and N. Brio devise a new kind of evil – a text-messaging, do-anything device which controls both mutant and bandicoot minds. Armed with his quick-wits and lightening agility, Crash must free his friends, the titans and save the day!
Crash doesn’t just go it alone. Your co-op partner is Crash’s sister, Coco, playable for the first time in the cooperative mode. She brings with her to the adventure a new tactile ‘treasure hunt’ ability.