Go on exciting beach adventures with your Petz! Care for a wide variety of dogs, cats and six exclusive exotic animals such as a dolphin and a polar bear.
Explore the beach town and complete quests and fun activities with your Petz. Expand your town, welcome new pets and unlock new buildings like the exotic petting park!