Free demo available!*
Uncover the mysteries hidden beneath the sands in Ever Oasis, an all-new take on the adventure RPG genre, only for Nintendo 3DS family systems. From legendary producer Koichi Ishii comes a one-of-a-kind adventure packed with real-time battles, environmental puzzles and dangerous dungeons!
Long ago, the world was ensnared in Chaos – a dark force that threatened civilisations across the land. In order to shelter the people from harm, a prosperous oasis was built, but a powerful beast soon appeared in the skies above and rained down destruction, leaving nothing but ruin.
Now, as a chosen Seedling and descendant of those ill-fated people, it’s down to you to pioneer a new oasis, secure a peaceful existence for those who inhabit the land, and banish the evil Chaos once and for all.
Travel beyond the safety of your oasis and into a sprawling desert ruled by Chaos. Unearth and explore puzzle-filled dungeons, and forge new allegiances along the way.
Along your journey, you’ll engage all sorts of corrupted wildlife in real-time battles. Switch between a party of three, and utilise each member’s unique abilities to drive back the menacing power of Chaos.