Adventure Time: Hey Ice King! Why'd you steal our garbage?!!
Finn and Jake wake up one morning to find their garbage stolen by the Ice King! Jake couldn't care less about half-eaten bananas and old chicken nappies – but when the Ice King uses these stolen goods to construct a Garbage Princess, our heroes embark on a fantastical adventure to teach him a lesson!
Journey through the Land of Ooo in an offbeat adventure to discover perilous dungeons, unimaginable treasures, the true meaning of friendship, and never-ending fun! Adventure Time: Hey Ice King! Why'd you steal our garbage?!! is the first video game based on the animated series about two close friends: Jake, a wise old dog with a big heart, and Finn, a silly kid who wants to become a great hero.