Turkey, Please!
It is Thanksgiving Day, and you are looking forward to a delicious turkey dinner with all the fixings. But it won't happen on its own!
With your cousins tearing around the house, Uncle Leon trying to watch the game, and your little brother being his usual annoying self, dinner may never be ready.