SpeedX 3D
SpeedX 3D for Nintendo 3DS is a stunning tunnel racer that tests a player's skill and transports him or her into a trance filled with great electronic music and hypnotic graphics.
SpeedX 3D offers four game modes introducing the player to more and more challenging places at a speed that increases with every second. The question is: how far can the player go without losing concentration?