Mercenaries Saga 2
Claude is the Captain of the Kingdom's Order of the Silver Eagle. One day, while he is guarding Prince Laz's hunting session, an assassin appears. Claude covers the Prince's escape, and stops the assassin, but it is just a trap, and the Prince is poisoned by a blade. To aid the prince, Claude has to lead the Silver Eagle north, so that they can find the only antidote, an Erni Herb...