YEEE-HAAA! Johnny Hotshot is an arcade action game unlike any other!
After being warped into the world of one of his favourite arcade games, Cowboy Hotshot, Johnny must take on the role of sheriff and purge the town of the bandits led by Mr. Wang!
Test your reaction skills in the Shooting Gallery, unleash justice upon bandits in the Saloon Shootout and master the art of lassoing bandits in Catch ‘Em All! Justice shall prevail!