Dan McFox: Head Hunter
Help Agent Dan McFox catch the suspects by spotting the right faces in a crowd in this fast action puzzle game.
Be quick and accurate to rack up high-scoring point combos! Compete in online leaderboards and challenge other players via StreetPass.
In Round Up mode, it's just you against the clock - find as many suspects as you can in sixty seconds.
In Mission mode, earn stars for each case you solve and work your way through 60 different cases to become a champion head hunter.