EarthBound Beginnings
See how the EarthBound saga began in this previously unreleased translation of the Japanese role-playing classic, also known as Mother.
Devised and scripted by Japanese writer Shigesato Itoi, EarthBound Beginnings is an offbeat and irreverent twist on the RPG genre. In its modern day setting, young heroes arm themselves not with swords and magic, but with household items and psychic powers.
Funny, dramatic and engaging, EarthBound Beginnings is a must-play for EarthBound fans, or anyone in search of an RPG with a difference!