PAW Patrol Grand Prix - Pup Treat Arena
It’s party time at the PAW Patrol Grand Prix, so rev up and race to collect the most pup treats – or grab them from other players – before the time runs out! With three battle arenas , amazing power-ups like Everest’s Snowballs, and local multiplayer for up to four pups, this new downloadable content is PAWsome fun!
ANY PUP CAN WIN – Use your speed and power-ups or grab the Golden Pup Treat to win.