Fox Costume
Get in touch with your wild side by dressing your farmer up in this Fox Costume for STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town. Your new foxy look is sure to turn heads!
To equip these items in-game, examine the wardrobe in your house or the fitting room in the salon.