Beasts & Exploration
The 'Beasts & Exploration' DLC for Battle Brothers expands the game with a larger world, full of unique hidden locations throughout that offer new possibilities and rewards to the daring adventurer, as well as challenging new beasts roaming the untamed wilds. Craft your own gear from trophies you collect, customize your equipment with a new system for armor attachments, and engage in profitable beast hunting and exploration!