Aerith's Outfit
A Mii Fighter costume of Aerith from FINAL FANTASY VII is now available, for Mii Swordfighters only. Her pink dress and red jacket are as stunning as ever, but you'll get to see a whole new side to her in Smash. Whirl that staff like there's no tomorrow!