You can play these 14 Kirby games right now!
Jump into four-player platforming fun! In this adventure of deluxe proportions, Kirby is on a mission to collect the scattered parts of Magolor’s ship. Discover new Copy Abilities, enjoy a variety of subgames at Merry Magoland, and play as Magolor himself in his very own epilogue.
Join the pink hero and his new friend Elfilin in this 3D adventure as you traverse the abandoned structures of a past civilisation and battle the fearsome Beast Pack. Unlock powerful new abilities with Mouthful Mode and watch Kirby transform like never before!
Puff up your powers with up to three friends in Kirby Star Allies. In this colourful platforming adventure, turn foes into friends with the power of friend hearts. Combine Copy Abilities to perform spectacular special moves, mix them with different elements and create new powers.
Snack your way to victory as up to four hungry Kirbys race, compete in minigames and battle it out across creamy, crunchy courses overflowing with delicious delights. Scoff up all the strawberries you can because the heaviest Kirby wins!
Prepare for multi-Kirby combat! Pick your favourite Copy Abilities and fight to be the last Kirby standing in this charming brawler. Choose between co-op and competitive modes, and fight with friends locally or online.
Build your own Team Kirby with four unique roles, each with their own weapons and abilities, in this free-to-start adventure. Head off on quests and face up against all of your favourite bosses from the Kirby series – solo or with up to three friends.
It’s Kirby’s debut! Join him on his very first journey through Dream Land and see his first encounter with Whispy Woods and other familiar faces.
Continue where you left off in Kirby’s Dream Land, and meet your new friends: Rick, Coo and Kine!
Help Kirby defeat the evil Nightmare and restore peace to Dream Land with the help of Copy Abilities, which make their first ever appearance in this adventure.
Launch Kirby at enemies in this over-the-top golf-inspired competition, full of surprises and Copy Abilities!
Planet Pop Star is in trouble! King Dedede is possessed by a mysterious entity, so it’s Kirby to the rescue.
Originally known as Kirby’s Fun Pak in Europe, this game is actually eight games in one! Stop Dyna Blade from ruining Dream Land’s crops, race against King Dedede and much more.