PowerWash Simulator – Warhammer 40,000 Special Pack
Deep in the Indomitus Crusade, relentless campaigns across the galaxy have imbued a variety of Imperial machines with a litany of dirt. As a member of the Adeptus Mechanicus, it is your singular honour to perform the ultimate purification protocol.
Stationed at the grand Forge Temple 48759 within Mars’ iconic Ring of Iron, you must cleanse the Imperium’s illustrious instruments to appease their machine spirits. Beset with damage from skirmishes and remnants from rogue missions, achieve enduring satisfaction by restoring them anew, ready to serve the Emperor once more.
As an Adept, your unstoppable crusade against filth is paired with a personal pursuit for knowledge, naturally. Your maintenance will be emboldened by accounts and field reports from the front lines, renewing your vigour to abolish these desecrations.
Praise the Omnissiah! You are blessed with an all new Adeptus Mechanicus character model and well-equipped for the ritual cleansing with a custom MKII Aqua-Santica Arquebus power washer; the perfect fusion of human and machine.