BACKROOMS POOLS: MONSTERS BELOW
Venture deeper into the twisted, submerged corridors of the Backrooms Pools, where the only thing more terrifying than the endless water is the creatures that call it home. In this chilling DLC, two new nightmarish monsters have emerged from the depths, hungry for any who dare to explore their domain.