Hoe kunnen ouders piraterij met hun kinderen bespreken?
Ouders zijn vaak de aangewezen personen om hun kind te behoeden voor het bezit van ongeautoriseerde voorwerpen of de deelname aan ongeautoriseerde activiteiten. Met betrekking tot piraterij kunnen ouders hun kinderen helpen om te begrijpen dat piraterij van een spel of het spelen van een piraterijversie va een spel, tegen de wet is.