Everybody 1-2-Switch! Veelgestelde vragen en probleemoplossing.
Welke smartapparaten worden ondersteund in de telefoonstijl van Everybody 1-2-Switch!?
Sommige spellen gebruiken zowel de versnellingsmeter als de gyroscoop van het smartapparaat, dus deze spellen kunnen niet worden gespeeld op apparaten die deze beide functies niet hebben.
De verbinding tussen je smartapparaat en het systeem is mogelijk instabiel. Probeer op je smartapparaat tussen mobiel gegevensverkeer en wifi te wisselen of controleer je netwerkomgeving, en scan daarna de QR-code opnieuw.
De draadloze communicatie kan instabiel worden als een groot aantal smartapparaten allemaal worden verbonden met hetzelfde draadloze accesspoint.
Waarom kan ik niet meespelen in de telefoonstijl, zelfs niet nadat ik de QR-code op het spelscherm heb gescand?
We raden je aan in een browser mee te spelen (zoals Safari of Google Chrome). Afhankelijk van hoe de QR-code wordt gescand, wordt de game mogelijk opgestart in de applicatie waarmee de QR-code is gescand, in plaats van in een browser. Als dit gebeurt, worden je ingevoerde gegevens mogelijk niet opgeslagen.