Kijk op 27 maart om 15:00 naar een Nintendo Direct-livestream van ongeveer 30 minuten, waarin aankondigingen worden gedaan over aankomende games voor de Nintendo Switch. Tijdens deze presentatie zullen er geen updates over de Nintendo Switch 2 worden gedeeld.
Voor informatie over de Nintendo Switch 2 kun je op 2 april terecht bij de 'Nintendo Direct: Nintendo Switch 2 – 02.04.2025'-presentatie.