Nieuwe Nintendo Switch 2-games – Juni 2025
Wanneer de Nintendo Switch 2 op 5 juni verschijnt, zijn er meteen al een heleboel games die je op dit nieuwe systeem kunt spelen. Lees snel verder voor een handig overzicht van beschikbare titels, en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen!
Rijd waar je maar wilt met Mario en vrienden in Mario Kart World! Scheur over de circuits van een uitgestrekte wereld waar alles met elkaar is verbonden. Neem deel aan races met vier circuits in Grand Prix, zet alles op alles om niet uitgeschakeld te worden in de nieuwe knock-outrally en meer! Tussen de races door kun je op je gemak de uitgestrekte wereld verkennen en gaan waar je wilt in de spelstand 'Rondrijden'!
Van deze Nintendo Switch-games verschijnen op 5 juni verbeterde of geüpgradede versies voor de Switch 2. Ontdek meer over upgradepacks.
Op 5 juni verschijnen er ook gratis updates voor de volgende Nintendo Switch-games. Deze upgrades zorgen voor een verbeterde speelervaring op de Nintendo Switch 2. Ontdek hier meer over gratis updates.
De volgende games verschijnen ook in juni op de Nintendo Switch en de Nintendo Switch 2!