Vier Valentijnsdag op de Nintendo Switch!
Er hangt liefde in de lucht! Of je nu solo of in coöp speelt deze Valentijnsdag, er zijn allerlei Nintendo Switch-games en events om van te houden, van een smakelijk Splatfest tot games met hartverwarmende verhalen, coöpavonturen voor op de bank en meer!
Laat weten hoeveel jouw Speler 2 voor je betekent met deze uitprintbare valentijnskaarten met verscheidene Nintendo-personages, waaronder Pikmin, prinses Peach, Link en meer!
Choco-laat je gaan in Splatoon 3 als drie teams opnieuw strijden om cacao-kampioen te worden! Smul mee van de actie vanaf zaterdag 8 februari om 01:00.
Milcery zal vanaf 14 februari om 01:00 tijdens 5-Star Tera Raid Battles in Pokémon Scarlet en Pokémon Violet verschijnen met verschillende Tera-types. Het verslaan van deze roomachtige Pokémon levert allerlei lekkernijen op waarmee je een Milcery kunt laten evolueren!
Isabelle heeft een klein valentijnscadeautje voor je! Kijk in je brievenbus, bezoek Brewster in Café de Til voor een speciale traktatie en versier je Animal Crossing: New Horizons-eiland met liefelijke dingen.
Help de jonge muzikant Rama bij het voortzetten van zijn leven in het emotionele alledaagse avontuur Afterlove EP. In deze mengeling van visualnovel en ritmegame ontdek je een verhaal over liefde, verlies en muziek.
Begin je baan in het Funplex in Arcade Spirits! Ontmoet allerlei personages, van pro-gamers en recordjagers tot creatieve cosplayers en knutselende programmeurs, en ontdek het soort romantiek waar je naar op zoek was!
Date met allerlei wapens, van danzende zwaarden tot hartdoorborende dolken, in de onconventionele kerkerverkenner/datingsim Boyfriend Dungeon. Een koppel in de strijd is een koppel dat samenblijft, toch?