GameChat
De groeiende collectie games van voorgaande Nintendo-systemen, die nu Nintendo Classics** heet, wordt uitgebreid met games voor de Nintendo GameCube!
Op de Nintendo Switch 2 heb je toegang tot nieuwe functies in de Nintendo 64 – Nintendo Classics-applicatie! Er is een nieuwe beeldbuisfilter om de games een retrogevoel te geven, de optie om knoppenfuncties voor iedere game apart in te stellen, en een terugspoelfunctie voor het geval dat je de tijd terug wilt spoelen en een gebeurtenis ongedaan wilt maken.
ZELDA NOTES, een nieuwe gamegebonden dienst die spelers ondersteunt tijdens hun avonturen in de Nintendo Switch 2 Editions van The Legend of Zelda: Breath of the Wild en The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, wordt ook binnenkort beschikbaar!
Via de app kun je ook de 100 meest recente screenshots en video's bekijken die je op je Nintendo Switch 2 hebt gemaakt, waardoor je ze eenvoudiger met anderen kunt delen.