Het Nintendo Labo: VR-pakket brengt een VR-ervaring naar de woonkamer en is vanaf 12 april verkrijgbaar!
Ervaar een nieuwe dimensie van Nintendo Labo met het Nintendo Labo: VR-pakket voor de Nintendo Switch, dat op 12 april wordt uitgebracht. Dit pakket combineert de innovatieve fysieke en digitale speelbeleving van Nintendo Labo met simpele VR-technologie en maakt op die manier een gebruiksvriendelijke virtual reality-beleving mogelijk voor kinderen en gezinnen.
Het Nintendo Labo: VR-pakket is het vierde pakket in de Nintendo Labo-serie. Met Nintendo Labo kunnen spelers kartonnen creaties maken die Toy-Con worden genoemd, diverse games spelen en ontdekken hoe de technologie van de Nintendo Switch dit allemaal tot leven wekt. Het Nintendo Labo: VR-pakket bevat zes nieuwe Toy-Con-creaties om te maken, waaronder de VR-bril. Deze VR-bril wordt in combinatie met de andere creaties gebruikt, waardoor spelers worden aangespoord om natuurlijke bewegingen en gebaren te maken om te communiceren met de gamewereld en daarmee de speelbeleving te versterken. Houd een alien-invasie tegen met de Toy-Con-knaller, duik in een kleurrijke oceaan en maak foto’s van het zeeleven met het Toy-Con-fototoestel en nog zo veel meer.
Het Nintendo Labo: VR-pakket is gemakkelijk door meerdere spelers te gebruiken, waardoor iedereen in de kamer mee kan doen. Spelers hoeven alleen maar het Nintendo Switch-systeem in de Toy-Con-VR-bril te plaatsen en deze VR-bril voor hun ogen te houden om allerlei games te kunnen spelen. Je hebt geen hoofdband nodig.
Nintendo Labo: VR-pakket: het complete Nintendo Labo: VR-pakket bevat de Nintendo Switch-software en materialen om alle zes de Toy-Con projecten te kunnen bouwen: de VR-bril, de knaller, het fototoestel, de vogel, het windpedaal en de olifant. Ook zit er een schermhoes en een veiligheidskap in het pakket.* Deze uitvoering is geschikt voor kinderen en gezinnen die de volledige VR-ervaring willen beleven.
Nintendo Labo: VR-pakket – Starterset + knaller: de starterset bevat de Nintendo Switch-software en alle materialen om de Toy-Con-VR-bril en Toy-Con-knaller te kunnen bouwen, alsook de schermhoes en veiligheidskap. Met de starterset heb je een prima basis om de VR-wereld van Nintendo Labo te ontdekken.
De vindingrijke Toy-Con-werkplaats, een onderdeel van de Nintendo Labo-software, zit ook in het Nintendo Labo: VR-pakket. In deze werkplaats kunnen spelers experimenteren met simpele programmeertools.
Binnenkort wordt er meer informatie gegeven over wat het Nintendo Labo: VR-pakket allemaal te bieden heeft. Het complete Nintendo Labo: VR-pakket, de starterset + knaller en beide uitbreidingssets liggen vanaf 12 april in de winkel.*** Ga naar de Nintendo Labo-website voor meer informatie.